چمران: عده‌ای در تلاشند، ریشه امید را برای مردم بخشکانند

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده است، تاکید کرد که عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
چمران: عده‌ای در تلاشند، ریشه امید را برای مردم بخشکانند

مهدی چمران در ابتدای سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در آغاز فرارسیدن هفته دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و رزمندگان را در این ایام گرامی می‌داریم. همچنین در هفته‌های گذشته ورزشکاران موفقیت‌های بسیاری به‌ویژه در پارالمپیک به دست آوردند و البته در برنامه‌ای از آنها تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران در دیدار با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در دیدار آنها مطالبی را فرمودند و امیدواریم هموطنان ما در تمامی صحنه‌ها موفقیت‌های بسیاری را داشته باشند. عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند؛ متأسفانه شاهد هستیم که این افراد مرتباً در داخل و خارج موضوعات ناامیدکننده را مطرح می‌کنند و به ما می‌تازند.

چمران با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده است تاکید کرد: یکی از این موضوعات ۸ سال جنگ تحمیلی و موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی بود که به دست آوردیم در حالی که در آن مقطع کشور ما با دست نیمه‌خالی به جنگ رفته بود و به لحاظ پوشش هوایی و رادارهای هوایی با کمبودهای بسیاری روبرو بودیم اما با امید و تلاش به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و سرداران بزرگی از جمله شهید سلیمانی گفت: یاد و خاطره همه این عزیزان را گرامی می‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار