فرماندار زنجان:

افراد بالای 18 سال در استان بدون هیچ محدودیتی واکسینه می‌شوند

زنجان (پانا)-جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان با حضور فرماندار در فرمانداری استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
افراد بالای 18 سال در استان بدون هیچ محدودیتی واکسینه می‌شوند

عسگری در ابتدای جلسه ضمن تشکر از آموزش و پرورش به دلیل کسب رتبه های عالی در کنکور سراسری و المپیاد گفت: کسب چنین رتبه‌هایی در طول تاریخ استان زنجان کم نظیر بوده است. به همین علت از دانش آموزان طی روز های گذشته تجلیل شد تا به خودباوری برسند و برای دیگر دانش‌آموزان الگو شوند.

فرماندار زنجان به برگزاری جلساتی که در رابطه با کنکور از سال 97 برگزار می شود اشاره کرد وافزود: طبق آماری که سال 97 در جلسه مطرح شد رتبه 26 کنکور را در کشور داشتیم. امسال با توجه به تلاش های اساتید آموزش و پرورش و همچنین دانش‌آموزان و خانواده های محترم که بسیار تلاش کردند و سختی های بسیاری را متحمل شدند به چنین رتبه‌ی برتری دست یافتیم.

عسگری دراشاره به واکسینه شدن فرهنگیان گفت: تا روزی که صد درصد معلمان واکسن نزنند مدارس حضوری نخواهد شد. ابلاغ مدیران و معاونین مدرسه ای که واکسینه نشوند حتما لغو خواهد شد.

وی از مدیران نواحی آموزش و پرورش شهرستان زنجان خواست تا تعداد دانش آموزان پایه دوازدهم و دانش آموزان دوره دوم دبیرستان و دانش آموزان دارای بیماری زمینه ای را شناسایی و به طور دقیق گزارش کنند تا حتما تمامی دانش آموزان واکسینه شوند.

دویرانی، مدیر آموزش و پروش ناحیه دو شهرستان زنجان، ضمن تقدیراز فرماندار به علت فعالیت‌های بسیار پر ثمر گفت: حدود هفت هزار نفر از فرهنگیان شامل افرادی می شوند که باید واکسینه شوند و حدود چهار هزار و پانصد نفر دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

فرماندار زنجان تأکید کرد: فرهنگیانی که واکسن بزنند در مناطق بهتر خدمت خواهند کرد و فرهنگیانی که از این امر سرپیچی کنند باید به مرخصی بدون حقوق اجبار شوند. وی دستور داد مدیران نواحی آموزش وپرورش شهرستان زنجان گزارشی در جهت تبعات کرونا و آموزش مجازی تهیه کرده و به مقامات بالاتر ارجاع دهند.

وی همچنین از مدیران بانک ها و از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری زنجان برای همکاری در اهدای جایزه به دانش آموزان کنکور تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار