جانشین فرمانده انتظامی بافق:

پیرامون تعامل با سازمان دانش آموزی و کانون شهیدباهنر، آمادگی کامل داریم

بافق (پانا) - نشست مشترک جانشین و مسئول اجتماعی فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس فتا بافق با رئیس سازمان دانش آموزی، رؤسای مجلس دانش آموزی و نماینده خبرنگاران پانا پیرامون تعاملات سازمانی در دفتر خبرگزاری پانا شهرستان بافق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیرامون تعامل با سازمان دانش آموزی و کانون شهیدباهنر، آمادگی کامل داریم

جانشین فرماندهی انتظامی بافق ضمن تأکید بر مسئله فرهنگ سازی به عنوان بهترین عامل پیشگیری در وقوع جرایم و تخلفات گفت: متأسفانه بسیاری از برنامه ها ابتدا به اجرا در می‌آید و سپس با بروز حواشی، ما را به فرهنگ سازی و یا محدودسازی وادار می‌کند.

سرهنگ مرادی بر لزوم تعامل فرماندهی انتظامی با سازمان دانش آموزی و همچنین کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر تأکید کرد و افزود: بسیاری از مشکلات در حیطه اختیارات منطقه نیست تا مرتفع شود اما پیرامون مسائلی که توانایی مساعدت داشته باشیم، بی دریغ یاریگر خواهیم بود.

وی به بستر مناسب برگزاری کارگاهها و کلاس های تخصصی فرماندهی انتظامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه پیشگیری و امور اجتماعی، کارشناسان بخش مشاوره و رسانه و فضای مجازی را داریم و این امکان میسر است تا در این زمینه به صورت ویژه در کنار سازمان دانش آموزی و کانون شهیدباهنر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار