معاون آموزش متوسطه ناحیه دو بندر عباس خبر داد؛

راه یابی دبیران ناحیه دو بندر عباس به مرحله کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

هرمزگان(پانا) - معاون آموزش متوسطه ناحیه دو بندر عباس گفت دبیران متوسطه دوم نظری ناحیه دو با کسب ۹ رتبه اول تا سوم استانی در هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس توانستند به مرحله کشوری راه یابند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی دبیران ناحیه دو بندر عباس به مرحله کشوری هفدهمین  جشنواره الگوهای برتر تدریس

علی البرز معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با تبریک این افتخار گفت: ۹ نفر از فرهنگیان ناحیه دو با کسب رتبه برتر در مرحله منطقه ای به مرحله استانی راه یافتند.

البرز ادامه داد: همکاران ما در مرحله استانی که در خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، خوش درخشیدند و با ارسال آثار به گروه های آموزشی استان و با کسب ۹ رتبه برتر استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی در محور تدریس مجازی به صورت غیر حضوری و با هدف توسعه زمینه پژوهشگری و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان و به اشتراک‌گذاری تجارب زیسته معلمان به‌ویژه در دوران کرونا و آشنایی و بهره مندی همکاران از فناوری های نوین و شناسایی و ترویج روش ها و تجارب موفق و کارآمد تدریس برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه ناحیه دو با اشاره به عناوین و رتبه های کسب شده در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه دبیران متوسطه دوم نظری بخش مجازی مرحله استانی گفت: رتبه های کسب شده به ترتیب زیر می باشد؛

رتبه های اول نجمه تسلیمی درس دین و زندگی، محدثه ضمیری درس فیزیک، سیما فریدونی درس ریاضی و شیما کریمی درس شیمی

رتبه های دوم : منیره محمدی درس انسان و محیط زیست، احسان مصلی نژاد درس ریاضی، فرزانه مهدی پور درس شیمی

رتبه سوم : فاطمه حق پناهی درس ریاضی و رتبه برتر این جشنواره را غلامحسین موذن کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار