معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شوق و حماسه آموختن با همت و تلاش همه همکاران و مشارکت اولیاء احیاءمی‌شود

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت هوشیاری جامعه فرهنگی برای تبدیل محدودیت‌های ایجاد شده به فرصتی بی بدیل برای توسعه آموزش به شیوه‌های نو و تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا باعث شد خانواده‌ها درک بهتری از تلاش جامعه فرهنگی پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شوق و حماسه آموختن با همت و تلاش همه همکاران و مشارکت اولیاء احیاءمی‌شود

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی معاون سوادآموزی اداره کل در جمع اعضای کمیته پروژه مهر شهرستان‌های دماوند و رودهن گفت: اعتقاد ما براین است که شوق و حماسه آموختن باید دوباره احیاء شود و دانش‌آموزان و معلمان با انرژی و نشاط بیش ازپیش سرکلاس درس حاضر شوند.

او بر اهمیت پروژه مهر و بیان این موضوع که امسال همانند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا مهر متفاوتی خواهیم داشت، افزود: تمام تلاشمان این است با همکاری کمیته‌های پروژه مهر و با همدلی و بهره‌گیری از خرد جمعی، مهری شکوهمند را آغاز کنیم.

زینالی به اقدامات انجام شده در خصوص بازگشایی مدارس و پروژه مهر اشاره کرد و گفت: تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی اعم از مدارس و کلاس‌هایدرس، کانون‌ها، دارالقرآن و فضاهای ورزشی، تأمین ملزومات و ضروریات بهداشتی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اولویت‌های پروژه مهر امسال است.

این مقام مسئول افزود: هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم، نظارت بر پایگاه‌های سنجش نوآموزان ابتدایی، اجرای واکسیناسیون فرهنگیان، تهیه ماسک و الکل و مواد ضدعفونی کننده برای مدارس از دیگر اقداماتی است که برای بازگشایی مدارس ضروری است.

دبیر کمیته بهبود کیفیت استان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص در حوزه آموزشی و پرورشی بیان کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی متخصص، در زمینه ساماندهی نیروی انسانی اقدامات خوبی انجام شده و باید تلاش کنیم حداکثر استفاده از ظرفیت نیروهای موجود را داشته باشیم.

او با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و تقارن با ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: شعار بازگشایی مدارس در منطقه، مهر حسینی با شوق و حماسه آموختن است و با استعانت از امام حسین‌(ع) و ارواح طیبه شهدای کربلا و شهدای کربلای ایران، سال تحصیلی جدید را به امید ریشه کنی هر چه سریع تر بیماری کرونا آغاز خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار