مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ارسال شیوه‌نامه بازمهندسی تشکل پیشتازان

شهرکرد(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال وبختیاری از ارسال «نسخه تحولی اصول و فرآیندهای اجرایی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان» به مناطق و شهرستان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال شیوه‌نامه بازمهندسی تشکل پیشتازان

حبیب الله رضایی در این خصوص گفت: هر سازمان تربیتی ناگزیر به تبعیت از یک مکتب فکری است تا چارچوب فرهنگی و تربیتی آن را مشخص کرده و مبنای برنامه ریزی و اجرای فعالیت های آن، قرار گیرد.سازمان دانش آموزی که با میلیون ها دانش آموز و نسل های آینده سر و کار داشته و آن ها راتحت تاثیر طرح ها، برنامه ها و فعالیت های خود قرار می دهد، از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین ضروری است محتوا و ساختار تشکیلاتی آن به نحوی طراحی شود که مخاطبان خود را در نیل به اهداف عالی تربیت رهنمون سازد.

وی افزود: بدین منظور نسخه جدید فرآیندهای اجرایی پیشتازان که حاصل ماه ها تلاش و برنامه ریزی تیم های خبره متعدد و بهره گیری از نظرات مربیان و کارشناسان سازمان دانش آموزی در کل کشور است، بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب، تهیه و تدوین شده است، تا بتواند کلیه برنامه های این تشکل را در قالب آموزه های دینی و ملی ارائه کند.

او ادامه داد: این نسخه بصورت فایل پی دی اف در 172 صفحه و بصورت تمام رنگی به مناطق ارسال شده است تا در اختیار کارشناسان، مربیان و دانش آموزان عزیز قرار گیرد.

رضایی در پایان گفت: بزودی برنامه آموزش کارشناسان، کمیته های فنی و مربیان و همچنین تحلیل فرآیند اجرایی این دستورالعمل در برنامه کار سازمان دانش آموزی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار