برگزاری نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان اصفهان

اصفهان (پانا) _ جلسه معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان اصفهان در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست   معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان اصفهان

در این جلسه روسای ادارات قرآن، عترت و نماز، امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ،سازمان دانش آموزی ،بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به تشریح فعالیتها و برنامه های سال تحصیلی جدید پرداختند.

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق استان اصفهان فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

وی افزود: برگزاری کلاس ها به صورت حضوری بسیار مطلوب است و تلاشمان بر این است که آموزش ها به صورت حضوری پیگیری شود ولی باتوجه شرایط و وضعیت کرونا برای آموزش حضوری یا آموزش مجازی تصمیم گیری شود.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی کارها نباید تعطیل شود بلکه با قوت باید پیگری شود.

اسماعیلی تاکید کرد : در حوزه معاونت پرورشی 254 فعالیت بر اساس برنامه وزارت آموزش وپرورش به ما ابلاغ شد که ماتوانستیم همه این فعالیت هار را در استان به شکل مطلوبی انجام دهیم، برای نمونه برنامه احلا من العسل بود که این برنامه باقدرت اجرا شد و هدف اصلی از اجرای این برنامه ها تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

مرتضی شکری، رئیس اداره فرهنگی وهنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان اصفهان گفت : در خصوص برنامه‌های امسال تمام برنامه ها چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری اجرا خواهند شد.
وی افزود: در اردوی راهیان نور سال گذشته هدف‌گذاری ۳۵ هزار دانش‌آموز بود و هدف‌گذاری سال جاری ۱۰۰ درصد پایه دهم و هنرستان پایه دوازدهم است که در دو نوبت برنامه ریزی شده که این اردوها از ۲۵ آبان ماه شروع می شود.

وی افزود :طرح لاله های روشن دوسال است که اجرا می شود و استان اصفهان توانسته است جزو دو استان برتر در این طرح باشد.

در ادامه عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در رابطه با نسخه بسته تحولی، اصول و فرآیند اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان مطالبی را مطرح کرد و گفت: کلیه فعالیت های سازمان در سال تحصیلی جدید باید بر اساس نسخه تحولی باشد و از نمادهای قبلی سازمان استفاه نشود.

وی افزود: همچنین جذب و سازماندهی اعضا و مربیان باید بر اساس نسخه بسته تحولی صورت پذیرد و فعال سازی کمیته های فنی و رتبه بندی پیشتازان دوره تحصیلی و مربیان پیشتاز یکی دیگر از برنامه های سازمان دانش آموزی استان است که باید در سال تحصیلی جدید عملیاتی شود.

خبرنگار:نگار حسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار