رونمایی از کتاب زندگی‌نامه 3 نفر از خیّرین مدرسه‌ساز استان البرز

تهران (پانا) - آیین رونمایی از کتاب‌های زندگی‌نامه و کارنامه خیرین مدرسه‌ساز استان البرز «حسن صراف‌زاده»؛ «عباس حمزه‌ای» و «غلامرضا ولی‌زاده» با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب زندگی‌نامه 3 نفر از خیّرین مدرسه‌ساز استان البرز

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از کتاب زندگی و کارنامه خیرین مدرسه‌ساز «حسن صراف‌زاده»، «عباس حمزه‌ای» و «غلامرضا ولی‌زاده» با حضور جمعی از خیّرین نیکوکار، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و عزیزاله شهبازی استاندار البرز رونمایی کرد.

«حسن صراف‌زاده» از کارآفرینان نمونه کشور و خیرین مدرسه‌ساز استان البرز است که تاکنون چندین فضای آموزشی در اقصی نقاط کشور با مشارکت وی ساخته شده‌است و کتاب «صنعت در مسیر خدمت» به شرح زندگی این خیر نیک‌اندیش می‌پردازد.

زنده‌یاد «غلامرضا ولی‌زاده» نیز از پزشکان و خیّرین نیک‌اندیش بود که دست‌رنج 60 سال کشیک خود در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را صرف مدرسه‌سازی کرد و در ساخت مجتمع آموزشی «رازی» مشارکت داشت. زندگی‌نامه وی تحت عنوان «برای آموختن، عمری تلاش» منتشر شده است.

کتاب «در ستایش زندگی» نیز که در این مراسم رونمایی شد مروری بر زندگی و کارنامه خیّر مدرسه‌ساز استان البرز «عباس حمزه‌ای» است که با مشارکت وی چند فضای آموزشی در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

شایان ذکر است سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در اقدامی ماندگار و در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند این عزیزان، چاپ و انتشار کتاب زندگی‌نامه خیرین مدرسه‌ساز را در دستور کار قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار