مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد؛ 40 درصد دانش‌آموزان استان نیازمند تبلت و گوشی هستند

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی شور عاطفه‌ها عنوان کرد40 درصد دانش‌آموزان استان نیازمند تبلت و گوشی هستند. شور عاطفه‌های امسال با تأکید بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی به روش‌های الکترونیکی از بیستم شهریورماه در استان آغاز می‌شود و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد؛ 40 درصد دانش‌آموزان استان نیازمند تبلت و گوشی هستند

سید نظام مرادی با بیان اینکه مهر امسال و آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی خواهد بود،گفت: متناسب با برنامه های وزارت آموزش و پرورش مدارسی که زیر 15 نفر جمعیت دارند به ویژه در مناطق روستایی و عشایر به صورت حضوری خواهند بود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه امکان بازگشایی مدارس تا 1400/07/11 که بازه زمانی اجرای شور عاطفه ها است وجود ندارد، بیان کرد: هدف عمده ما در برنامه شور عاطفه ها جمع آوری کمک های دانش آموزان برخوردار مدارس شهری جهت خرید ملزومات دانش آموزان کم برخوردار مناطق روستایی و عشایری است.

وی تاکید کرد: در استان ما قریب به 40 درصد دانش آموزان نیازمند تبلت و گوشی هستند.

مرادی بیان کرد: اگر واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان تا مهرماه انجام بگیرد احتمالا در آبان شاهد بازگشایی مدارس به صورت تدریجی خواهیم بود.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون بیش از 10500 دانشجو و دانش‌آموز از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.
قباد مبشری بیان کرد: هرساله شور عاطفه‌ها برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در روزهای ابتدایی سال تحصیلی برگزار می‌شود که امسال نیز با وجود تداوم همه‌گیری ویروس کرونا، با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و بیشتر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
مبشری با بیان اینکه هرساله این توفیق را داریم که از طریق جشن عاطفه‌ها به تعدادی از دانش‌آموزان نیازمند کمک کنیم، افزود: سال گذشته در این جشن دو میلیارد و 450 میلیون تومان درآمد داشتیم که امیدواریم امسال این مبلغ افزایش یابد.
وی بیان کرد: امسال نیز به‌مانند سال گذشته با توجه به شروع کلاس‌ها به‌صورت مجازی کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مردم خیر و نیکوکار جهت خرید ملزومات الکترونیکی از جمله تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان استفاده می‌شود.
مبشری با بیان اینکه باید از ظرفیت رویداد ملی شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند نهایت استفاده را ببریم گفت: در این خصوص استفاده از ظرفیت خیران و حامیان نیکوکار، ادارات و نهادها، بسیج و تمامی مردم نوع‌دوست در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: شور عاطفه‌ها امسال از بیستم شهریور تا یازدهم مهرماه با تکیه‌بر روش‌های مشارکت الکترونیکی ازجمله کد دستوری #1*074*8877*، پایگاه اینترنتی emdad.ir برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه شعار شور عاطفه‌های امسال«با هم مشق محبت می‌نویسیم»است، افزود: دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر کهگیلویه و بویراحمد نیز آماده دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست استان هستند.

مبشری با اشاره به اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در شور عاطفه‌های امسال، کمک به جمع‌آوری ملزومات آموزشی به‌ویژه، وسایل و تجهیزات موردنیاز برای آموزش‌های مجازی است، تصریح کرد: در نظر داریم که تعدادی پایگاه فیزیکی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را نیز در خصوص جشن عاطفه‌ها برای تأثیرگذاری بیشتر، در میدان‌ها و معابر اصلی شهرهای استان برپا کنیم.
شایسته ذکر است در این نشست اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برپایی جشن عاطفه‌ها در استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار