آغاز آیین استقبال از ناوگروه ۷۵ نداجا با حضور فرمانده کل ارتش

تهران (پانا) - آیین استقبال از ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز آیین استقبال از ناوگروه ۷۵ نداجا با حضور فرمانده کل ارتش

به گزارش روابط عمومی ارتش، آیین استقبال از ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند اعزامی به اقیانوس اطلس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، جمعی از مقامات لشکری و کشوری، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی صبح امروز در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس آغاز شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی، و تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی حضور دارند.

بنا بر این گزارش، هفتاد و پنجمین ناگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن ایرانی سهند و ناوبندر مکران، ۱۲ اردیبشهت ماه با هدف ارتقای اقتدار دریایی، تامین امنیت خطوط دریانوردی و تقویت دیپلماسی دریایی راهی مأموریت دریانوردی در اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی شدو پس از ۱۳۳ روز دریانوردی در دریا‌های آزاد و اقیانوس‌ها و طی ۴۴ هزار کیلومتر به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار