برگزاری دومین جلسه کارگروه دانش‌آموزی در کهریزک

کهریزک(پانا)- در دومین جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش کهریزک، اقدامات مربوط به برگزاری کنگره شهدای استان مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۱۳۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جلسه کارگروه دانش‌آموزی در کهریزک

دومین جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه کهریزک جهت بررسی موارد برگزاری کنگره شهدای استان تهران به مدیریت محمدرضا افضلی‌نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، برگزار شد.

افضلی‌نیا، در این جلسه با قدردانی از پیگیری سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه کهریزک گفت: لازم است جهت برگزاری منظم جلسات دو هفته یکبار کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه کهریزک برای کنگره شهدای استان تهران تشکیل شود.

او از اعضای این جلسه خواست تا با توجه به زیرساخت‌های موجود در فضای مجازی و همچنین سامانه دانش‌آموزی شاد، بهترین فرصت برای تولید محتوای مربوط به شهدا و انتشار منظم و هفتگی آن از اول مهر1400در فضای مجازی منطقه در دستور کار کارگروه‌های تخصصی منطقه قرار گیرد.

در این جلسه همچنین فرماندهان سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، کارشناس مسئولان شاهد و امور ایثارگران، قرآن عترت و نماز همچنین مسئولان واحدهای فرهنگی، هنری و سازمان دانش‌آموزی به ارائه نکته‌نظرهای خود پرداخته و برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس به تصویب اعضاء جلسه رسید.

خبرنگار: هاله فرزانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار