در۲۴ ساعت گذشته

کرونا ۲۳ خانواده قمی را عزادار کرد

قم (پانا)-– رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به آخرین وضعیت کووید۱۹ در این استان، گفت در ۲۴ ساعت منتهی به هفدهم شهریور ماه جاری، متاسفانه ۲۳ بیمار کرونایی دیگر در این استان جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کرونا ۲۳ خانواده قمی را عزادار کرد

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر گفت: گفت در ۲۴ ساعت منتهی به هفدهم شهریور ماه جاری، متاسفانه ۲۳ بیمار کرونایی دیگر در این استان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در این مدت همچنین ۱۷۳ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان پذیرش و ۱۲۷ بیمار جدید نیز در این مراکز بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۲۰ بیمار کرونایی با بهبود وضعیت جسمانی، از مراکز درمانی قم ترخیص شدند، ادامه داد: هم اکنون کل بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۸۵۷ نفر رسیده است که حال ۲۹۶ بیمار وخیم است.

قدیر اظهار کرد: یک هزار و ۳۵۷ تست کرونا در شبانه روز گذشته توسط تیم های رهگیر در استان انجام شده است که از این تعداد جواب ۴۷۱ تست مثبت بود.

وی با اشاره به آخرین روند واکسیناسیون در این استان، ادامه داد: تا کنون بیش از ۴۹۸ هزار دز واکسن به گروه های هدف تعیین شده توسط وزارت بهداشت در این استان تزریق شده و روند واکسیناسیون با سرعت مطلوب در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار