دبیر دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی استان اصفهان :

مجلس دانش‌آموزی بستری مناسب برای پرورش دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر و عملگرا است

اصفهان (پانا)- دبیر دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی استان اصفهان تاکید کرد مجلس دانش‌آموزی بستری مناسب برای پرورش دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر و عملگرا است.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی بستری مناسب برای پرورش دانش‌آموزان مسئولیت‌پذیر و عملگرا است

در جلسه روسای مناطق و نواحی سازمان دانش آموزی استان اصفهان، مرضیه شفیعی، دبیر دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی استان اصفهان جهت آغاز سال تحصیلی بر این موارد تاکید کرد. توجه ویژه به جلسات منظم مجلس نمایندگان شهرستانها و مناطق و انتقال در خواست های آنها به استان. برگزاری جلسات کارگروه‌های مجلس دانش آموزی. فعالیت شورا های مناطق با کمک نمایندگان شورای مدارس.تقویت و تشویق نمایندگان فعال. استفاده از رسانه ها در اطلاع رسانی. توجه دادن نمایندگان به مشکلات بوم منطقه /ناحیه و ارائه راهکارهای بومی سازی شده. تقدیر از نمایندگان مجلس و شورای مناطقی که از راهکارهای خلاق برای حل مشکلات دانش آموزان منطقه خود استفاده کرده بودند.

وی افزود: مجلس دانش آموزی بستری مناسب برای پرورش دانش آموزان مسئولیت پذیر و عملگرا است تجربه ثابت کرده این دانش آموزان به خوبی از توانایی درک و تحلیل مسائل و یافتن راه حل مشکلات برخوردار هستند.

شفیعی تاکید کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی صدای رسای مناطق و نواحی در کشور بوده و می‌توانند مسائل و مشکلات را به خوبی به مسئولان مربوطه منتقل کنند.

وی در ادامه برخی از فعالیت ها و نمایندگان و رابطان مجلس دانش آموزی را به روسای مناطق و نواحی سازمان دانش آموزی استان اصفهان معرفی کرد.

خبرنگار : سام صالحی بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار