سطح سواد استان زنجان نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است

زنجان (پانا)- به‌مناسبت روز جهانی سوادآموزی، جلسه روسای ادارات و کارشناسان سوادآموزی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون سوادآموزی اداره‌کل و روسای ادارات و کارشناسان سوادآموزی مناطق و نواحی 14 گانه استان در سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سطح سواد استان زنجان نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک روز سوادآموزی، اظهار کرد: امروزه باید نگاه ویژه تری به مقوله سواد داشته باشیم. سوادآموزی تکلیفی است که حضرت امام بر اساس استنباط و استدلال مقرر کرده، همواره نیاز انسان امروزی در یک جهان با این وضعیت موجود به نحوی است که یادگیری و سواد از اولویت‌های آن به شمار می رود.

مظفری با اشاره بر این که تعلیم و تربیت یک کار کیفی است، گفت: سطح سواد استان در زمان حاضر نسبت به سالهای گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات تمامی همکاران در حوزه سوادآموزی استان جهت کسب رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر در ارزیابی کشوری بیان کرد: کیفیت حد مطلق ندارد و همواره می توان آن را ارتقاء داد.

سپس با اهداء لوح سپاس از پیشکسوت سوادآموزی، یوسف شاهعلی رئیس سابق اداره سوادآموزی ناحیه یک زنجان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار