فعالیت مجازی کلاس‌های درسی رصد می‌شود

کاشمر(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر عنوان کرد راهبران آموزشی و سرگروه‌های آموزشی با حضور در کلاس‌های مجازی فعالیت همکاران را رصد کرده و ضمن تقدیر از فعالیت همکاران مداخلات موثر آموزشی را انجام می دهند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مجازی کلاس‌های درسی  رصد می‌شود

علیرضا رئوفی معاون آموزش ابتدایی آموزش و‌ پرورش کاشمر در گفت و گو با پانا گفت:«بدون شک آموزش مجازی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری و شرکت دانش آموزان در کنار هم و ارتباط چهره به چهره با معلمان شود اما همه ما سعی و تلاش خود را کرده ایم که فضا را به صورت مناسب مدیریت کنیم، تا کارایی بیشتری داشته باشد. از جمله کارهای انجام شده حضور و نظارت راهبران آموزشی و سرگروه های آموزشی در کلاس‌های مجازی همکاران بوده که ضمن رصد کلاس ها موارد مثبت و منفی بررسی شده و بازخورد مناسب داده شده است.»
وی افزود:«در سال گذشته معلمان کلاس اول واقعا بیشتر از همه معلمان در فعالیت های آموزش مجازی اذیت شدند، به هرحال کار کردن با دانش آموز کلاس اول سخت تر است.»
رئوفی ادامه داد: «ما در اولین گروه تجلیل از معلمان برای پایه اول برنامه داشتیم و با اهدا تقدیرنامه اهدا و بعضا هدیه و یک مراسم تقدیر حتی در فضای مجازی، مراتب سپاس خود از فعالیت های معلمان را اعلام کردیم.»
رئوفی افزود:« در سایر پایه ها هم همینطور یعنی معلمان منتخب، مشخص شدند و از این معلمان نیز تجلیل شد. در خصوص دوره های آموزشی نیز اقدامات خوبی در بستر فضای مجازی صورت گرفته است تا همکاران با دانش و تخصص بهتری در کلاس درس حاضر شوند. امیدواریم شرایطی مهیا شود تا شاهد حضور دانش آموزان در کلاسهای درس باشیم.»
خبرنگار: متینا مکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار