با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

خط ملی نماد 1570 افتتاح شد

زنجان (پانا) - مراسم افتتاح خط ملی نماد، خدمات مشاوره‌ای و مددکاری اجتماعی 1570 در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش‌آموزان با حضور معاون سیاسی - امنیتی استانداری ، مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خط ملی نماد 1570 افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم مرادی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان اقدام مداخله حمایتی ، درمانی برای تمام دانش آموزان استان در قالب اورژانس اجتماعی 1570 را طرحی ارزشمند و مؤثری برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بر شمرد و تاکید کرد: با اجرای این طرح، حمایت های تخصصی به دانش آموزان نیازمند مشاوره و مددکاری و درمان انجام پذیرد.

وی همچنین به ویژگی های این طرح از جمله غیر حضوری و رایگان بودن تماس ها اشاره داشت و عنوان کرد: ضروری است اطلاع رسانی لازم برای معرفی این سامانه در بین دانش آموزان و اولیا در سراسر استان صورت گیرد.

در ادامه جعفرگنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در افتتاح این طرح تأکید کرد: خط تلفنی 1570 فرصت مغتنمی است که معلمان و مشاوران و والدین با استفاده ابزارهای مختلف از قبیل آزمونهای غربالگری و سلامت روان و نیز مشاهدات بالینی، دانش آموزان دارای مشکلات روانی - اجتماعی را شناسایی نموده و با تماس با این خط تلفنی جهت دریافت حمایت های مشاوره ای ، مددکاری اجتماعی و در نهایت درمان به مراکز مشاوره ذی صلاح معرفی شوند.

وی افزود: این ارتباط در بستر کاملا امن انجام می شود و دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی می توانند مسائل و مشکلات خود مطرح تا از خدمات تخصصی مشاوران و روانشناسان متعهد و متخصص در این حوزه بهره مند شوند.

در پایان این نشست، طرح نماد با حضور مسئولین و دستگاه های مرتبط آغاز به کار نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار