مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، آموزگاران و کادر مدرسه باید از ایمنی لازم برخوردار شوند

تهران (پانا) - در راستای حفظ سلامت همکاران فرهنگی آموزش و پرورش منطقه ۸ شهر تهران و طبق دستور وزارت متبوع مبنی بر بازگشایی مدارس در مهر ماه ١٤٠٠، واکسیناسیون دز دوم همکاران فرهنگی منطقه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، آموزگاران و کادر مدرسه باید از ایمنی لازم برخوردار شوند

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ۸ شهر تهران، در راستای حفظ سلامت همکاران فرهنگی آموزش و پرورش منطقه و طبق دستور وزارت مطبوع مبنی بر بازگشایی مدارس در مهر ماه ١٤٠٠، واکسیناسیون دوز دوم همکاران فرهنگی منطقه از روز شنبه آغاز شد.

بر همین مبنا روز دوشنبه مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه از روند انجام واکسیناسیون دوز دوم فرهنگیان منطقه در ورزشگاه امام رضا(ع) بازدید به عمل آورد.

وی روال فعلی واکسیناسیون همکاران در منطقه را خوب ارزیابی کرد و اذعان کرد: در تلاشیم کار واکسیناسیون فرهنگیان منطقه ۸ هرچه سریعتر به اتمام برسد چرا که با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس آموزگاران و کادر مدرسه باید از ایمنی لازم برخوردار شوند.

لازم به ذکر است همکاران منطقه، طبق برنامه زمان بندی اعلام شده در ستاد واکسیناسیون واقع در ورزشگاه امام رضا(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط فاصله گذاری جهت تزریق واکسن در این مکان حضور بهم رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار