پویش همکلاسی مهربان ۲ در آموزش و پرورش منطقه ۸ شهر تهران

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸، هدف پویش همکلاسی مهربان ۲ را، کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت منطقه و تهیه بسته‌های کمکی برای دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی آنها از جمله لوازم‌التحریر مدرسه دا نست.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش همکلاسی مهربان ۲ در آموزش و پرورش منطقه ۸ شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۸ شهر تهران، روز چهارشنبه مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ مراسم پویش همکلاسی مهربان ۲ به منظور کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت به همت مدیریت آموزش و پرورش منطقه و بسیج فرهنگیان با حضور مینو زمان؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه، مصطفی لاسمی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج شهید بهشتی، سرهنگ مهدی گلگار؛ مسئول بسیج فرهنگیان منطقه، اعضای شورای معاونین و جمعی از مدیران مدارس منطقه در ساختمان شماره ۲ آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه در این مراسم اذعان کرد: پویش همکلاسی مهربان ۲ برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت منطقه اجرایی شده و در راستای تهیه بسته‌های کمکی برای دانش‌آموزان و رفع نیازهای اساسی آن‌ها از جمله لوازم التحریر مدرسه است.

وی با تاکید بر اینکه چنین پویش‌هایی در سال‌های گذشته با موفقیت اجرا شده بود، افزود: پویش همکلاسی مهربان در گذشته نیز در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در منطقه برگزار شد که نتایج مطلوبی داشت.

گلگار در حاشیه مراسم پویش همکلاسی مهربان بیان کرد: در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان، ۸۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند منطقه توزیع ‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار