در سومین جلسه کمیته برگزاری کنگره شهدا استان تهران مطرح شد:

هدف از برگزاری کنگره شهدا، گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی و معرفی سبک زندگی آنهاست

تهران(پانا) - سومین جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره شهدا استان تهران با هدف بازخوانی شیوه نامه و تشریح وظایف و فعالیت های مربوط به مناطق و مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری کنگره شهدا، گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی و معرفی سبک زندگی آنهاست

سومین جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره شهدا استان تهران با حضور رقیه سادات نقوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، کمره ای زاده؛ رئیس بسیج دانش آموزان و فرهنگیان پایگاه حضرت محمد رسول الله(ع)، مهدی نعیمی؛ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران، عباس باستانی؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، محمدعلی صمیمی، رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران، جهان آرا؛ رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران و سایر اعضاء کمیته برگزار شد.

کنگره استانی دانش آموزان و فرهنگیان شهید استان تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت استانی توسط آموزش و پرورش شهر تهران و همکاری سپاه استان با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار خواهد شد. در این خصوص ۱۵ کارگروه تخصصی در سطح اداره کل تشکیل شده که هر کارگروه ماموریت و وظیفه انجام امور مرتبط و نیز رسیدگی و هدایت امور اجرایی مدارس و مناطق را بر عهده دارد. همچنین مقرر شد در جهت بهبود شیوه برگزاری یادواره های مناطق؛ تعدادی از اعضاء ستادی در جلسات اولیه کمیته های منطقه ای نیز شرکت کنند.

در این نشست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ۱۷ شهریور گفت: شهر تهران بیش از ۴۰۰۰ شهید دانش آموز و قریب به ۳۰۰ شهید فرهنگی دارد و هدف از برگزاری این کنگره گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی و دانش آموز و همچنین معرفی سبک زندگی شهدا به دانش آموزان است.

در ادامه هر یک از اعضاء این کمیته به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیماتی در خصوص چگونگی برگزاری گنکره شهدا در سطح استان تهران اتخاذ شد.

گفتنی است در این جلسات، به رسم پاسداری از یاد و خاطره شهدا در هر جلسه یک شهید معرفی می شود و در سومین جلسه این کمیته نیز شهید مجید ادیبی از منطقه ۱۴که اولین منطقه بنیانگذار بسیج دانش آموزی است معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار