ضرورت طراحی یک اپلیکیشن جامع برای پوشش کامل و تعاملی کلاس‌های درس

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی در خصوص نحوه پخش برنامه‌های مدرسه تلویزیونی ایران از ابتدای سال تحصیلی 1401-1400 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت طراحی یک اپلیکیشن جامع برای پوشش کامل و تعاملی کلاس‌های درس

جلسه هماهنگی شیوه پخش برنامه های مدرسه تلویزیونی ایران در ایام کرونا از ابتدای سال تحصیلی 1401-1400 با حضور کمریی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان و مسئولین بخش آموزش شبکه های آموزش، چهار و قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه که مدیران کل دفاتر ستادی زیر مجموعه معاونت آموزش متوسطه و کارشناسان این دفاتر نیز حضور داشتند، موارد و چالش های پیش رو در پخش برنامه های مدرسه تلویزیونی ایران بحث و بررسی گردید.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این جلسه، ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه مدیران و مسئولین شبکه های مختلف سیما در برنامه ریزی و پخش مطلوب برنامه آموزشی دوره های مختلف تحصیلی در قالب برنامه مدرسه تلویزیونی ایران، حضور سازمان صدا و سیما را در کنار آموزش و پرورش نقطه عطفی در حل مشکل آموزشی دانش آموزان در نقاط مختلف کشور دانست و اعلام کرد: پخش این برنامه ها بار بزرگی را از دوش آموزش و پرورش در ایام همه گیری ویروس کرونا برداشت و راه را برای بسط و گسترش کیفی آموزش دانش آموزان و تحقق شعار عدالت آموزشی باز کرد.

کمریی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضور صدا و سیما بعنوان مکمل آموزش های مبتنی بر فضای مجازی بوده و اگر این حضور نبود قطعا آموزش ها کامل نمی شد.

وی همچنین افزود: رویکرد وزارت آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما باید رویکرد واحدی باشد تا بتوان به اهداف مشترک هر دو حوزه دست یافت.

وی با اشاره به سطح رضایتمندی هر دو بخش از این فعالیت مهم، بر رفع کامل موانع موجود قبلی با همدلی و مشارکت تاکید کرد.

در ادامه این نشست، مدیران و نمایندگان شبکه های مختلف سازمان صدا سیما اعم از شبکه های آموزش، چهار و معارف، با بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود بر تقویت بعد کیفی برنامه ها علی الخصوص برنامه ریزی برای پخش برنامه های تعاملی و دوطرفه معلم- دانش آموز تاکید نمودند و طراحی یک اپلیکیشن جامع برای پوشش کامل و تعاملی این کلاس ها را یک ضرورت در رسیدن به این اهداف مشترک اعلام کردند.

همچنین مدیران کل و کارشناسان دفاتر مختلف دوره اول و دوم متوسطه و فنی و حرفه ای و کاردانش به ارائه نظرات کارشناسی و بیان موانع و مشکلات موجود در پخش این برنامه ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار