نشست شورای تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش قرچک

قرچک(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد امروزه دانش مدیریت و دانش فناوری بدون ارتباطات سازنده به نتیجه نخواهد رسید.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش قرچک

الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست شورای تربیت بدنی و سلامت شهرستان قرچک اظهار کرد: تحولات و پیشرفت در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت شهرستان قرچک به دلیل هم‌افزایی در دانش، فناوری و قدرت ارتباطات سازنده مدیریت، اعضای شورای معاونین و همکاران توانمند ایشان است و یقین بدانید که بدون ارتباطات سازنده با دستگاه‌های شهرستانی و استانی هیچ کاری از پیش نخواهد رفت.

او گفت: در باب دانش مدیریت در جهان امروز یکی از اصلی ترین موارد قابل مطرح دانش مدیریت تغییر یا change manage است که بسیاری از مدیران موفق در مدیریت کلان به خوبی از این دانش استفاده می‌کنند و حلقه گمشده‌ امروز دانش مدیریت در بسیاری از امور مدیریت تغییر است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: مدیریت تغییر به معنای قلع و قمع کردن و تغییر افراد نیست و مولفه اصلی مدیریت تغییر در ایجاد نگرش جدید بین همکاران در فعالیت‌های مختلف است که به‌ حمد الهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ایجاد این تغییر نگرش، ایجاد تحرک و پویایی و از همه مهم‌تر آرامش مثال زدنی به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

حسن پور خاطرنشان کرد: پروژه مهر در حقیقت مأموریتی برای رفع موانع و کمبودها در امور آموزشی و پرورشی مدارس است که انتظار می‌رود همه ارکان آموزشی به‌ویژه مدیران مدارس در این مهم به نوبه خود با چشم‌انداز رفع موانع و تقویت فرصت‌ها تلاش کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار