شهردار مشکین‌دشت کرج پیگیر مشکلات شهری مردم این شهر شد

کرج (پانا)- درادامه بازدیدهای میدانی، شهردار مشکین‌دشت از مناطق مختلف سطح شهر و بررسی مشکلات و نیازهای شهروندان این شهر بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شهردار مشکین‌دشت کرج پیگیر مشکلات شهری مردم این شهر شد

حسین بغدادی شهردار مشکین‌دشت به همراه معاونین فنی عمرانی، خدمات شهری، اداره سیما منظر و فضای سبز شهرداری از محله ها و سطح مشکین‌دشت بازدید کرده و در راستای بررسی و رفع برخی از مشکلات این منطقه اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: بازدیدهای میدانی منظم از سطح محلات، به منظور احصا مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه های مختلف عملکرد شهرداری اعم از خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور فرهنگی، ورزشی و ترافیک صورت می پذیرد.

بغدادی تاکید کرد: بهبود شرایط موجود در محلات به ویژه در حوزه نگهداشت شهری به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیریت شهری مشکین‌دشت در اولویت قرار دارد.

شهردار مشکین دشت در پایان بیان کرد: در این بازدید با معتمدین و اهالی محله حسن آباد که دغدغه هایی در حوزه فضای سبز، روشنایی عمران، جمع آوری ضایعات ها و... داشتند صحبت کرده و دستور برطرف کردن مشکلات مطرح شده توسط اهالی این محله را به معاونین و مدیران شهری صادر کردند .

خبرنگار ؛ مانی صیادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار