رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

اجرای موفق پروژه مهر نیازمند همدلی، همفکری و همراهی است

آب پخش (پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت بازگشایی مدارس همچنان به دستورالعمل وزارتخانه و به تبع تصمیمات ستاد ملی کرونا خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای موفق پروژه مهر نیازمند همدلی، همفکری و همراهی است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، نشست مدیران مدارس با محوریت پروژه مهر (بازگشایی مدارس) با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، معاون آموزشی، کارشناس آموزش متوسطه و مدیران مدارس شهری و روستایی مقطع ابتدایی دوره اول و دوم در سالن همایش اداره آموزش و پرورش آب پخش برگزار شد.

اکرم پاپری گفت: مشکلات امروز با برنامه‌ریزی‌ها و تجربیات قبلی قابل حل نیست و باید با تلاش و کوشش در راه ایجاد و استفاده از ارتباطات کاری جدید و فناوری؛ مشکلات و موضوعات مختلف را مرتفع کنیم.

پاپری افزود: مدارس دولتی از دریافت هر گونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی در زمان ثبت نام در این مدارس مجاز نیستند، اما می توانند با تشکیل جلسه با اولیاء دریافت وجوه اختیاری مربوط به کمک‌های مردمی، سرویس ایاب و ذهاب، لباس فرم دانش آموزان با هماهنگی و موافقت انجمن اولیاء و مربیان مدرسه و با رعایت سایر قوانین و مقررات در شروع سال تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.

پاپری گفت: همچنین مدارس غیردولتی در زمان ثبت نام صرفا مجاز به اخذ شهریه مصوب هستند و دریافت هزینه خدمات از قبیل تغذیه بین روز، لباس دانش آموزان، ایاب و ذهاب و هزینه از اولیای دانش آموزان ممنوع خواهد بود و در صورت تخلف مدیران و موسس مدارس غیر دولتی به دادگاه اداری معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول در مورد اهمیت اطلس آموزشی اضافه کرد: مدیران در خط مقدم تعلیم و تربیت هستند و در هر مدرسه می بایست مشخص شود، دانش آموزان از چه سیستمی برای آموزش استفاده می کنند و در اطلس آموزشی باید تعیین شود که چند درصد از دانش آموزان از گوشی، تبلت و یا شبکه‌های تلویزیونی استفاده می کنند و چه میزان از دانش آموزان باید از بسته های آموزشی و درسنامه بهره مند شوند.

وی اضافه نمود: باتوجه به اینکه تمامی همکاران فرهنگی در دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند، با شروع سال تحصیلی جدید باید در مدارس حضور پیدا کرده و در صورت غیبت یا مرخصی مدیر مربوط اداره آموزش و پرورش را باید در جریان بگذارد.

پاپری با عنوان اینکه آموزش تعطیل نیست افزود: آموزش در مدارس تعطیلی ندارد و تقاضا دارم با توجه به تلاش ها مراقبت ویژه از سلامت دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان به عمل آید و ما تلاش خود را خواهیم کرد تا این اقدامات به نحو شایسته انجام شود، ولی بازگشایی مدارس همچنان به دستورالعمل وزارتخانه و به تبع تصمیمات ستاد ملی کرونا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار