برگزاری دوره آموزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی ویژه توانمندسازی معلمان ورزش

نائب رئیس انجمن کوهنوردی و صعودهای ورزش مدارس به دماوند صعود کرد

تهران (پانا) - غلامعلی لک کوهنورد جانباز و همکار فرهنگی روز پنج شنبه 4 شهریورماه توانست با اقتدار به قله 5671 متری دماوند صعود کند.

کد مطلب: ۱۲۱۰۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی ویژه توانمندسازی معلمان ورزش

به گزارش روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، این صعود با شعار ورزش و تندرستی برای آحاد جامعه به ویژه دانش آموزان توسط این جانباز فرهنگی که اخیرا خود به عنوان نائب رئیس انجمن کوهنوردی و صعودهای ورزش مدارس منصوب شده است با اقتدار انجام پذیرفت.

لک اظهار داشت: در این مسیر و در ارتفاع زیاد، شاهد بودیم تعدادی از کوهنوردان دیگر گروه ها به دلیل فوران گاز گوگرد از دماغه قله دچار سردرد شدید و سستی عضلات شدند که همین مسئله موجب شدبا وفقه چند ساعته این صعود انجام شود.

وی در ادامه افزود در بین راه، طبیعت همیشه زیبای دماوند بسیار چشم نواز بود.

لک بیان کرد: با مساعدت معاونت تربیت بدنی و سلامت و رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظر داریم دوره آموزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی را ویژه توانمند سازی معلمان ورزش و آگاهی بخشی دانش آموزان برگزار کنیم.

گفتنی است، شقایق های وحشی، بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس دماوندی و گل های آویشن از بهترین گونه های گیاهی این منطقه هستند که جلوه خاصی به دامنه کوه می دهند به طوری که گذاشتن و گذشتن از این همه زیبایی کار آسانی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار