مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

تهران (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام تقوی را به عنوان مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام تقوی را به عنوان مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین تقوی

تعمیق معرفت دینی و رشد فضائل اخلاقی در میان دانشگاهیان ، حاکمیت ارزشهای اسلامی و انقلابی در دانشگاه ها و نیز بهره‌گیری از استعداد ها و ظرفیت های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش تفکر ناب انقلابی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه ای ارزشمند و اصیل در میان مراکز آموزش عالی که امر راهبردی آموزش و تربیت نسل آتی معلمان ایران اسلامی را بر عهده دارد، مورد توجه و عنایت خاص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد.

از مجموعه نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان انتظار می رود با تکیه بر بیانات و مطالبات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، در راستای تحقق تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی، تعالی‌بخشی به حکمرانی تعلیم و تربیت اسلامی و گفتمان سازی تحول مطلوب در آموزش و پرورش، قدم‌های موثری بردارد.

از این ‌رو ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و خدمات دلسوزانه و خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین دادگر در طول دوران تصدی این مسئولیت، جنابعالی را که به فضل علمی، اخلاقی و تبلیغ جهادی شناخته می‌شوید به عنوان مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از هیئت های اندیشه ورز تخصصی و صاحب نظران در امر سیاستگذاری تعلیم و تربیت در حوزه و دانشگاه و نیز بهره گیری از ظرفیت شبکه دفاتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان و مجموعه های انقلابی دانشجومعلمان آن دانشگاه، در این مسیر ارزشمند همواره موفق و موید باشید. ان شاء الله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار