مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

فرآیند مصاحبه از پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان از ۶ شهریور ماه جاری آغاز می‌شود

کرمانشاه(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان از آغاز فرآیند مصاحبه عمومی و گزینشی از پذیرفته‌شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان استان از ۶ شهریور ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند مصاحبه از پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان از ۶ شهریور ماه جاری آغاز می‌شود

مجید یزدان‌پناه در نشست توجیهی ستاد مصاحبه پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات اداره کل با حضور مدیر پردیس‌های فرهنگیان استان، معاونین و عوامل اجرایی مصاحبه برگزار شد، ضمن تبریک روز پزشک و گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت، از زحمات همه پزشکان کشور، به ویژه از زحمات پزشکان درمانگاه فرهنگیان استان قدردانی کرد و گفت: با توجه به اعلام قبولی اولیه ۷۸۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان استان از طریق کنکور سراسری فرآیند مصاحبه از این پذیرفته شدگان را بسیار حساس توصیف کرد و افزود: مصاحبه باید بر اساس رویه‌های علمی و مبتنی بر عدالت و اجرای دقیق قوانین توام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

یزدان‌پناه رییس ستاد استانی مصاحبه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مراجعه حضوری داوطلبان به اداره کل آموزش و پرورش خودداری کرده و صرفا بر اساس اطلاعیه‌های مندرج در پورتال اطلاع‌رسانی اداره کل استان در موعد مقرر به محل تعیین شده مراجعه کنند.

در ادامه این نشست، مجید محمدی مدیر امور پردیس‌های استان عنوان کرد: رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش است که دانشگاه فرهنگیان استان در این زمینه همچون سنوات قبل و تیم اجرایی در خدمت عزیزان هست.

وی تصریح کرد: در میان نیروهای انسانی معلم حرف اول را می‌زند و معلم، محور توسعه تمام رشته‌ها و حوزه‌ها است، بنابرین دانشگاه فرهنگیان محوری‌ترین دانشگاه از میان دانشگاه‌های کشور است.

گفتنی است، برنامه زمانبندی و مکان مراجعه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ در اطلاعیه‌ شماره 2 از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه به نشانیhttp://kermanshah.medu.ir به اطلاع خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار