معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه خبر داد:

افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان میانه

میانه (پانا)-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به‌مناسبت هفته دولت از افتتاح و بهره برداری از  ۳۲ پروژه عمرانی در شهرستان میانه خبر داد و افزود دو پروژه عمرانی  شامل کلنگ‌زنی شبکه فاضلاب بافت ناکارآمد شهری در انتهای شهرک ولیعصر و کلنگ‌زنی مجموعه تفریحی، تجاری و گردشگری لاله با مجموعه اعتبار ۴۹ میلیارد ریال، در هفته دولت  کلنگ‌زنی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان میانه

وی در ادامه افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه بازگو شود و از این رو می طلبد ‌برنامه ریزی دقیقی جهت برگزاری ‌هفته دولت انجام شود.

مشایخی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت، تصریح کرد: همه مسوولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره باید اقدامات دستگاه های خود را به اطلاع مردم برسانند.
فرماندار ویژه میانه در پایان جلب رضایتمندی مردم را از مسائل مهم عنوان و اضافه کرد: اگر خواهان رضایتمندی مردم هستیم باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها را سرلوحه امور قرار دهیم.
مشایخی همچنین از لغو برنامه های مناسبتی این ایام جهت جلوگیری از هرگونه تجمع در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و افزود: امسال به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهرستان برنامه های افتتاح پروژه های عمرانی با حضور حداقلی افراد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار