همزمان با هفته دولت انجام می‌شود

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در شهرهای استان همدان

همدان (پانا) - همزمان با هفته دولت بالغ بر200 پروژه در شهرهای استان همدان و 52 طرح عمرانی در تویسرکان، افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در شهرهای استان همدان

سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکارن در نشست دیدار جمعی از مدیران تویسرکان با امام‌جمعه این شهر گفت: برای بهره‌برداری از این 52 طرح عمرانی، اعتباری افزون بر 48 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.
وی افزود: تلاش کردیم که در هفته دولت امسال، ایستگاه راه‌آهن روستای باباکمال، سالن ورزش‌های رزمی و توسعه شرکت تولید داروی اران‌شیمی به عنوان بخشی از مهمترین طرح‌ها به بهره‌برداری برسند.
حسینی از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی سد سرابی در بازه زمانی یک تا 2 ماه آینده خبر داد و بیان کرد: در سال‌جاری اعتباری نزدیک به 70 میلیارد تومان از بنیاد برکت و 12میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از 14 نقطه روستایی در شهرستان تویسرکان تخصیص یافته است.
وی گفت: اگر در بدبینانه‌ترین حالت حتی 50 درصد از این اعتبارات به صورت قطعی جذب شوند، شاهد یک تحول توسعه‌ای در شهرستان تویسرکان خواهیم بود.
فرماندار تویسرکان افزود: در سال‌جاری اعتباری معادل 500 میلیون تومان برای طرح کاوش منطقه تاریخی "دهبنه"، 4 میلیارد تومان برای طرح‌های ورزشی، 12میلیارد تومان برای اجرای طرج جاده بوستاندر به ایستگاه قطار باباکمال و یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی در روستای حاجی‌آباد اختصاص داده‌ایم.
وی بیان کرد: برای اینکه سرمایه‌گذاران در تویسرکان گرفتار چرخه طولانی بروکراسی اداری نشوند مصوب کردیم که دستگاه‌های اجرایی مرتبط بر سر محل طرح سرمایه‌گذاری حاضر شده و تکلیف سرمایه‌گذار را سریع روشن کنند.

۷۹پروژه با اعتبار ۲۷۷میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار نهاوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت در شهرستان نهاوند بیش از ۷۹ طرح عمران شهری، خدماتی، صنعت و کشاورزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود تا مردم در شرایط سخت تحریم‌ها از خدمات آنها بهره‌برداری کنند.
مراد ناصری افزود: اعتبار اختصاص داده‌ شده برای این طرح‌ها بیش از ۲۷۷ میلیارد تومان است که اشتغال‌ و توسعه خوبی برای شهرستان در بردارد.
وی گفت: از مجموع این طرح‌ها تعداد ۵۱ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و ۲۸ پروژه نیز با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح ۵۵ پروژه در شهرستان بهار

به مناسبت هفته دولت مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار با امام‌جمعه این شهر دیدار کردند.
در این دیدار ابتدا امام‌جمعه بهار گفت: دولت سیزدهم با تمام توان وارد کار شده و همه باید با اتحاد، یکپارچگی و وحدت، یاریگر دولت باشیم تا مشکلات مردم حل شده و در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.
حجت الاسلام ارزنده با اشاره به آغاز هفته دولت، افزود: ارائه خدمات صادقانه و خالصانه و با مردم و برای مردم بودن، روش همیشگی دولتمردان باشد.
وی بیان کرد: مسئولیت فرصت مغتنمی برای خدمتگزاری است و اگر مسئولی در این فرصت، خدمت نکرد و بهره نبرد، فرصت از دست می‌رود.
در ادامه فرماندار بهار، رجایی و باهنر را الگوی تمام‌عیار سادگی و جوانمردی دانست و گفت: دوری از اسراف و تشریفات و سادگی اصل کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
احسان قنبری بیان کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار ۵۵ پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۱۶ نفر افتتاح می‌شود.
همچنین در نخستین روز از هفته دولت فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد ابتدا در مزار شهدای گمنام حاضر شدند و اقدام به غبارروبی و عطرافشانی کردند و در ادامه از خانواده شهید کارمند(شهید منوچهر شعبانی) تجلیل شد.

برای 60 نفر با افتتاح پروژه‌های هفته دولت اشتغال ایجاد می‌شود

81 پروژه با جمع بالغ بر 45 میلیارد و 337 میلیون تومان در شهرستان رزن افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار شهرستان رزن گفت: از 81 پروژه 74 پروژه افتتاحیه به مبلغ 38 میلیارد تومان و7 پروژه کلنگ‌زنی به مبلغ 270میلیون تومان است.

سیدرضا سلامتی افزود: پروژه‌های شهرداری رزن هم بالغ بر یک میلیارد تومان است.

58 پروژه در کبودراهنگ بهره‌برداری می‌شود

در هفته دولت امسال 58 پروژه با اعتباری بالغ بر 69 میلیارد تومان در شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار کبودراهنگ با بیان این مطلب در نخستین روز از هفته دولت و با حضور در دفتر امام‌جمعه هفته دولت را فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت دانست و گفت: رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان توسعه و اعتلای کشور، وفاداری به آرمان‌های شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی وحدت و همدلی است.
حجت‌ا... مهدوی افزود: همه مسئولان باید خدمت بی‌منت و صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و تا حدتوان برای رفع مسائل و مشکلات مردم و جامعه تلاش کنند چراکه این مردم لایق بهترین‌ها هستند.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه دولت جدید سکان کشور را به دست می‌گیرند ما هم تا آخرین لحظه خدمتگذار مردم خواهیم بود و موظف هستیم تا وقتی که مسئولیتی در شهرستان داریم کارها به خوبی و با شدت بیشتری پیش برود.
مهدوی همچنین افزود: اعتبارات شهرستان کبودراهنگ 72 میلیارد تومان برای 172پروژه است و در حال رایزنی جذب اعتبار 50 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی هستیم که امیدواریم هرچه زودتر این اعتبار نیز برای شهرستان کبودراهنگ تخصیص یابد.
امام‌جمعه کبودراهنگ نیز در این نشست با تبریک هفته دولت گفت: این هفته بهانه‌ای است که مردم از عملکرد دولت مطلع شوند و مردم و مسئولان بار دیگر تجدید میثاق و انس و الفت با هم ببندند.
حجت‌الاسلام والمسلمین تقی باقری افزود: در این شرایط که متأسفانه کشورها تحریم است کار کردن برای مسئولان نیز دشوار است ولی با این‌حال مسئولان پای کار هستند و به مردم خدمت می‌کنند.
وی بیان کرد: مسئولان برای رفع مسائلی و مشکلات مردم باید تلاش بیش از پیش داشته باشند و با اتحاد و یکدلی کارها را پیش ببرند چراکه مردم این روزها با تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار