به مناسبت هفته دولت در شهرستان قرچک :

افتتاح و بهره‌برداری از ۵۵ پروژه عمرانی و طرح صنعتی

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳ پروژه فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، رفاهی، ورزشی و خدماتی و ۴۲ طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بهره‌برداری از ۵۵ پروژه عمرانی و طرح صنعتی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قرچک، بهمن خطیبی گفت: این ۱۳ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که سهم مهمی در ارتقاء زیرساخت‌های شهری و روستایی خواهد داشت. همچنین ۴۲ طرح صنعتی با اشتغالزایی برای ۹۲۵ نفر با اعتباری بالغ بر ۲۴۱۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: مدرسه ۱۸ کلاسه عترت و مدرسه ۱۲ کلاسه شهیار دربانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین تعدادی پروژه روستایی در هفته دولت افتتاح می‌شوند که از جمله آن می‌توان به افتتاح یک پایگاه سلامت در روستای محمدآباد و یک خانه بهداشت در روستای امین آباد اشاره کرد که با مشارکت دهیاری‌ها و شبکه بهداشت و درمان احداث شده و به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

فرماندار قرچک افزود: پایگاه چندمنظوره ستاد مدیریت بحران روستای ولی آباد با کاربری چندمنظوره اداری و ورزشی افتتاح خواهد شد که با توجه به جمعیت متراکم در روستاهای قرچک، پروژه ارزشمندی در حوزه روستایی محسوب می‌شود.

او گفت: سامانه نظارت و پایش تصویری روستای قشلاق جیتو، زمین چمن مصنوعی روستای امین آباد و ساختمان کتابخانه روستای داودآباد از جمله پروژه‌های مهم روستایی هستند که هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

خطیبی بیان کرد: چند پروژه شهری مهم نیز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند نقش مهمی در توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های شهرنشینی خواهد داشت. از جمله این پروژه‌ها می توان به افتتاح پایانه تاکسیرانی شهید قریشی، جاده آرامستان، بهسازی رودخانه لات آجی، کنارگذر رودخانه لات آجی و پارک پارس سرام اشاره کرد. همچنین پروژه احداث اورژانس اجتماعی در منطقه پوئینک کلنگ زنی نیز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار