با همکاری اداره آموزش و پرورش در جهرم صورت گرفت

آغاز به کار سومین مرکز واکسیناسیون بیماری کرونا در جهرم

جهرم ( پانا) - سومین مرکز واکسیناسیون بیماری کرونا برای عموم به ویژه فرهنگیان عزیز در سالن ورزشی مجتمع آیت اله شب زنده دار جهرمی، آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار سومین مرکز واکسیناسیون بیماری کرونا در جهرم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: از زمان آغاز فراگیری بیماری کرونا، واکسیناسیون عمومی یکی از ضرورت‌هایی بوده است که به صورت مطالبه عمومی در آمده و لزوم انجام سریع و ایمن آن بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

مهدی نیک‌فر، افزود: با توجه به همکاری خوب میان آموزش و پرورش و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم و انجام موفق واکسیناسیون دُز اول نزدیک به ۳۲۰۰ فرهنگی در جهرم اکنون موفق به راه‌اندازی سومین مرکز واکسیناسیون برای عموم بویژه فرهنگیان شدیم.

او، در خصوص بازگشایی مدارس گفت: با توجه به لزوم آغاز هرچه سریعتر آموزش حضوری، بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مد نظر وزارت آموزش و پرورش قرار دارد اما اولویت با سلامت معلمان و دانش‌آموزان است. با همکاری خوبی که میان ما و شبکه درمان صورت گرفته است؛ فرهنگیان و هر کسی که با دانش آموز در مدرسه در ارتباط است، واکسن دز اول خود را دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: هم‌اکنون تنها موضوع واکسیناسیون دانش‌آموزان باقی مانده که منتظر تصمیم وزارت بهداشت در این خصوص هستیم.

مجتمع آیت اله شب زنده دار جهرمی، واقع در خیابان هجرت شمالی از ساعت 8 صبح تا 12 و از ساعت 17 تا 20 عصر پذیرای عموم مردم است، فرهنگیان نیز با در دست داشتن کارت دریافت دز اول، می‌توانند نسبت به تلقیح واکسن نوبت دوم اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار