جعفری: چند وزیر فاکتورهای لازم را ندارند

تهران (پانا) - نماینده مردم بروجن در مجلس تاکید کرد بسیاری از وزرای پیشنهادی رای اعتماد خواهتد گرفت و تنها چند تن از وزرای پیشنهادی فاکتورهای لازم را ندارند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جعفری: چند وزیر فاکتورهای لازم را ندارند

به گزارش روابط عمومی مجلس، امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن و عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی دو روزه کابینه معرفی شده به مجلس گفت: در دو روز متوالی کابینه پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفته و برخی از وزرا ویژگی‌هایی را که رئیس‌جمهوری گفته‌اند دارا هستند و از نمایندگان نیز رای اعتماد کسب خواهند کرد و تنها چند تن از وزرای پیشنهادی فاکتورهای لازم را ندارند و دفاع آنها بسیار حایز اهمیت است که نمایندگان را قانع کنند.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون‌های تخصصی نیز در رای‌گیری از اهمیت بالایی برخوردار است اما در مورد همه وزرا نمیتوان قضاوت کرد و باید پیش رفت تا ببینیم اقدام عمومی برای نمایندگان رخ خواهد داد یا خیر.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم درباره وزیر پیشنهادی بهداشت اظهار داشت: با توجه به سابقه درخشان، مدیریت و سلامتی که دکتر عین‌الهی وزیر پیشنهادی بهداشت دارند، خوشبختانه می‌تواند رای اعتماد بالایی را از سوی نمایندگان کسب کند و امیدوار هستیم که در سمت خود موفق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار