جانشین فرمانده پلیس راهوربیان کرد:

اجرای خوب طرح ممنوعیت تردد بین استانی خودرو‌ها

رشت ( پانا) - جانشین فرمانده پلیس راهور کشور گفت با اطلاع رسانی بسیار خوب و گسترده صدا و سیما در اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استانی خودرو‌ها، کمترین مشکل ایجاد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای خوب طرح ممنوعیت تردد بین استانی خودرو‌ها

به گزارش فرماندهی پلیس راهور گیلان؛ جانشین فرمانده پلیس راهور کشور در بازدید از ایست بازرسی رودبار گفت: با ثبت ۴۴۰ هزار فقره اعمال قانون رانندگان متخلف توسط ماموران پلیس و دوربین در این چند روز، متوسط تردد در کشور در مقایسه با دهه محرم پارسال، ۵۰ درصد کمتر است.
سردار سید تیمور حسینی افزود: همچنین آمار‌ها نشان می‌دهد مجموع تردد در جاده‌های کشور در ایام ممنوعیت کرونایی در این موقع از سال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد کمتر است.

وی اضافه کرد: در مجموع تردد خودرو‌ها در جاده‌های شمالی شامل آزاد راه رشت - قزوین، جاده چالوس، هراز و فیروزکوه در ایام تاسوعا و عاشورا در مقایسه با پارسال ۶۱ درصد کاهش دارد.

جانشین پلیس راهور کشور گفت: هم مردم در اجرای ماموریت خاص و ویژه با پلیس همراهی خوب داشتند، هم از رسانه ملی تشکر می‌کنم که با اطلاع رسانی بسیار خوب و گسترده در صداوسیما و شبکه‌ها و بخش‌های مختلف خبری موجب شد با کم‌ترین مشکل مواجه شویم.

سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه عزم و اراده خوبی در اجرای منع ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به استان‌ها وجود دارد، افزود: به همکاران پلیس اعلام کردیم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا با نگرش منع تردد به هیچ عنوان اجازه ندهند خودرو‌های با پلاک غیربومی به هر استانی به ویژه استان‌های شمالی وارد شوند.

وی افزود: در روز نخست مشکلاتی را در جاده‌های شمال کشور به ویژه جاده قزوین - رشت در محدوده رودبار داشتیم، ولی هم اکنون وضع مناسبی داریم.

جانشین فرمانده پلیس راهور گفت: آخرین روز تعطیلی شنبه است ولی مقررات منع تردد تا پنجم شهریور ادامه دارد و هموطنان از هرگونه سفر و تردد به دیگر استان‌ها اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار