برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شاهین شهر

اصفهان(پانا) - همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم زیارت عاشورا و سوگواری و همچنین جلسه اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شاهین شهر

جلسه شورای برنامه ریزی شاهین شهر با حضور حامد عجبی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و عباس زهیری مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان و جمعی از مربیان و دانش آموزان برگزار شد.

عجبی در این جلسه گفت :اگر ما در سازمان دانش آموزی چالش‌هایی مانند مناظره داشته باشیم، دانش آموز را در پاسخ دادن قوی‌تر می‌کند و بایستی ادب سوال کردن و پاسخ دادن را تمرین کنیم ، زیرا که نقش اجتماعی بسیار مهم است .

در ادامه عیسی شفیعی معاونت تربیت بدنی وپرورشی و رییس سازمان دانش آموزی شاهین شهر گفت : از رسالت اصلی سازمان در کنار آموزش و پرورش، تربیت اجتماعی دانش آموزان است و باید برای سال تحصیلی جدید برای شناسایی استعدادها و مهارت آموزی اعضای پیشتازان تلاش کرد.

در ادامه اعضای شورای برنامه ریزی سازمان که از گروه‌های مختلف انتخاب شده بودند، معرفی کردند.

در ادامه جلسه عباس زهیری نکات قابل توجه در رابطه با سازمان دانش آموزی و شکلی گیری این سازمان ارائه کرد و وظایف آن را شرح داد.

وی در ادامه افزود سازمان دانش آموزی شاهین شهر از دیرباز به عنوان سازمان‌های فعال بوده است و این سازمان یک نهاد عمومی غیر دولتی است که زیر نظارت آموزش و پرورش است.

وی با تاکید فراوان در جدی گرفتن این کار و فعال بودن در این عرصه گفت :بایستی به دانش آموزان میدان دهیم و راه برای رشد آنها فراهم کنیم.

لازم به ذکر است پایان جلسه ابلاغ اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شاهین شهر به مدت دوسال ، تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار