منتظری در تشریح نشست امروز کمیسیون فرهنگى خبر داد:

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پاسخگوی بخشی از شایعات و ابهامات ورزش شد

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برنامه های وزیر پیشنهادی وزارتخانه ورزش و جوانان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان پاسخگوی بخشی از شایعات و ابهامات ورزش شد

به گزارش خانه ملت، غلامرضا منتظری در تشریح ، دستور کار امروز( شنبه 23مرداد ماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست نوبت عصر امروز کمیسیون، حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارتخانه ورزش و جوانان حضور پیدا کرده‌اند و بخشی از برنامه‌ها و رویکردهای خود را برای وزارتخانه به صورت شفاهی تشریح کرده اند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون سوالات و نظرات خود در رابطه عملکرد فعلی وزارتخانه عنوان کرده‌اند، یکی از مسائل و موضوعاتی که در کمیسیون مطرح شد شایعات و ابهامات مربوط به حوزه ورزش بود که وزیر پیشنهادی پاسخگوی بخشی از ابهامات بودند.

وی تاکید کرد: در این نشست موضوعاتی مبنی بر وجود برنامه برای استقلال ورزش از جوانان، برنامه جامعی برای ورزش همگانی، حضور ورزشکاران در المپیک و بررسی نقاط ضعف و قوت بازی‌ها و… از مواردی بودند که در قالب سوال مطرح شد و به دلیل کمبود وقت قسمتی از سوالات بی پاسخ ماند؛ اما سجادی وزیر پیشنهادی اعلام آمادگی کرده‌اند که اگر نیاز باشد در جلسه‌ای دیگر پاسخگوی سوالات کمیسیون خواهند بود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی ورزش بیشتر شرایطی را فراهم کردند که پاسخگوی سوالات نمایندگان باشند و همچنین در پایان جلسه مکتوب برنامه‌های خود با جزئیات در اختیار کمیسیون قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار