درخشش دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی در جشنواره زمستان شاد سازمان دانش‌آموزی کشور

تبریز(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی از کسب 6 رتبه اول کشوری توسط دانش‌آموزان پیشتاز استان در جشنواره زمستان شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی در جشنواره زمستان شاد سازمان دانش‌آموزی کشور

صمد علیزاده در این خصوص گفت: جشنواره زمستان شاد با عنوان شادمانه های برفی با هدف تجمیع و جریان سازی فعالیت ها و پویش های زمستانه سازمان دانش آموزی در ۶ محور و پویش دهه بصیرت، یاوران انقلاب، بوسه بر بهشت، سپاس مربی، جشن نیکوکاری و جشن تولد زمین برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از ارسال شیوه نامه به نواحی و مناطق و سپس مدارس و اطلاع رسانی در کانال ها و گروه های فضای مجازی، آثار رسیده به سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه پس از پایش اولیه به استان ارسال شده و پس از پایش نهایی، آثار برگزیده توسط استان به سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ارسال شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: آثار دریافتی پس از داوری در کانال دانش آموزان پیشتاز استان و کانال مربیان پیشتاز استان با آدرس irsto_p_azarsharghi@ و irsto_m_azarsharghi@ و آثار ارسالی به سازمان دانش آموزی کشور نیز در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) به آدرس parvareshi۴@ در شبکه شاد بارگذاری شد.

وی اضافه کرد: با پایان جشنواره زمستان شاد، آثار ارسالی پس از داوری جهت برگزاری نظر سنجی در سامانه ارتباطی پیشتازان کشور (ساپ) به آدرس parvareshi۴@ بارگذاری شد و در نهایت دانش آموزان استان در شش محور موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

علیزاده گفت: در محور پویش بصیرت اثر دانش آموز فاطمه امیرخانی از منطقه ملکان، در محور یاوران انقلاب(فضاسازی منزل) اثر دانش آموزان ستایش و ثنا احمدی و در محور بوسه بر بهشت (بوسه بر دستان مادر) اثر دانش آموز مبینا فهیمی از منطقه جلفا ، در محور بوسه بر بهشت (بوسه بر دستان پدر) اثر دانش آموز هستی زینلی از بناب در محور شور نیکوکاری اثر دانش آموز رها فرهنگ از ناحیه یک تبریز و در محور جشن تولد زمین نیز اثر زینب پاکدوست از آذرشهر، منتخب کشوری هستند و با اهدای جوایزی تجلیل خواهند شد.

فاطمه امیرخانی - ملکان - پویش بصیرت

ستایش و ثنا احمدی - جلفا - پویش یاوران انقلاب ( فضاسازی منزل)

مبینا فهیمی- جلفا - بوسه بر بهشت ( بوسه بر دستان مادر)

هستی زینلی - بناب - بوسه بر بهشت ( بوسه بر دستان پدر)

رها فرهنگ - ناحیه یک تبریز- شور نیکوکاری

زینب پاکدوست-آذرشهر- جشن تولد زمین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار