در قالب طرح اطعام و احسان حسینی انجام شد

توزیع 170 هزار پرس غذای گرم و 81 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

تبریز(پانا)-همزمان با ماه محرم و صفر طرح اطعام و احسان حسینی با هدف توزیع 170 هزار پرس غذای گرم و 81 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 170 هزار پرس غذای گرم و 81 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به طرح اطعام و احسان حسینی اظهار کرد: کمیته امداد امام(ره) در ماه محرم و صفر سعی دارد نذورات مردمی را به سمت محرومیت زدایی سوق دهد.

وی، پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را از جمله اهداف طرح اطعام حسینی برشمرد و افزود: با همراهی مردم و خیران 170 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به طرح احسان حسینی نیز اشاره کرده و گفت: در طول ماه محرم و صفر 81 هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ریالی 3 میلیون ریال بین خانوارهای مددجو توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از جمله اهداف برجسته این دو طرح بوده و کمیته امداد می کوشد تا با متنعم ساختن سفره نیازمندان در ماه عزای سیدالشهدا(ع)، بین فرهنگ عاشورا و عواطف خانوارهای محرومین پیوند ایجاد کند.

کلامی خاطر نشان کرد: با برقراری ارتباط بین کمیته امداد استان و هیئات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، احسان و نذورات مردمی در ماه های محرم و صفر صرف معیشت نیازمندان می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین گفت: مردم نیک اندیش استان می توانند با شماره گیری کد *8877*041# از طریق تلفن همراه و واریز آنی کمک های نقدی خود، در این خیر کثیر سهیم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار