از ابتدای سال جاری تا کنون؛

کمک 1500 میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) _ به گفته مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی کمک‌های مردمی به این نهاد حمایتی از ابتدای سال 1400 تاکنون به 1500 میلیارد ریال رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک 1500 میلیارد ریالی مردم به کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

محمد کلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم نیکوکار استان حدود 1500 میلیارد ریال به نیازمندان تحت پوشش این نهاد کمک کرده اند.

وی عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده مردم براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلف شامل خدمات معیشتی، درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن، اکرام ایتام، اشتغال، جهیزیه و... بوده و برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: بیشترین کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های اطعام، ایتام و محسنین، زکات، صدقات و جهیزیه بوده است.

وی ضمن تقدیر از حسن نوع‌دوستی مردم استان افزود: در سال‌جاری با وجود افزایش شیوع کرونا و گره خوردن آن با مشکلات اقتصادی، آمارها نشان می‌دهد که میزان کمک‌های مردمی به محرومین افزایش یافته است.

کلامی با بیان اینکه ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری یکی از وظایف کمیته امداد است، گفت: مردم آذربایجان شرقی در زمینه خیر و احسان حضور بسیار فعالی داشته و پیشگام در دستگیری از محرومین هستند.

وی اضافه کرد: مردم نیک اندیش استان با استفاده از کد دستوری *8877*041# از طریق تلفن همراه می توانند به یاری نیازمندان در سریعترین زمان ممکن بشتابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار