7 دقیقه ، 7 اقلیم نگاهی به آداب و سنن ایرانی دارد

تهران (پانا) - انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور، درنظر دارد به منظور ثبت بخش مهمی از آداب و سنن ملی و فرهنگی ایران، با همکاری مرکز توسعه فناوری و رسانه‌های دیجیتال، پویشی فراگیر و سینمایی باهدف به تصویر کشیدن ظرفیت‌ها، آیین‌ها، و آداب معطوف به سرور و نشاط، در مراسم و سنن اقوام و فرهنگ‌های مختلف ایرانی راه‌اندازی نماید.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
7 دقیقه ، 7 اقلیم نگاهی به آداب و سنن ایرانی دارد

بر این اساس، کلیه آثاری که با مدت زمان بین 3 تا 7 دقیقه در قالب‌های انیمیشن، داستانی، اکسپریمنتال و مستند تولید شده، و به صورت خلاقانه آیین‌های بومی و سنن اقوام ایرانی را به نحوی به تصویر کشیده باشند که نمایش‌دهندۀ سرور، نشاط و انرژی مثبت بوده و مناسب پخش در فضای مجازی باشند، مشمول این حمایت خواهند بود.

جزئیات این طرح به شرح زیر است:

- آثار ارسالی توسط کارشناسان تعیین شده توسط انجمن سینمای جوانان ایران بررسی می‌شوند و در مرحله اول ۱۰ اثر برتر، مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند. (در صورت وجود آثاری افزون‌تر، امکان افزایش تعداد آثار قابل حمایت وجود دارد.)

- حمایت انجمن از این آثار بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال خواهد بود. (رقم نهایی توسط شورای ارزشیابی هنری انجمن سینمای جوانان ایران تعیین خواهد شد).

- حمایت انجمن به ‌صورت کمک بلاعوض است و مالکیت آثار متعلق به خود پدیدآورندگان خواهد بود.

- انجمن سینمای جوانان ایران برای عرضه مناسب و گسترده آثار برتر در فضای مجازی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

- آثاری که به سفارش نهادها و ارگان‌ها و یا از منابع عمومی و دولتی ساخته شده باشند، تنها در صورت ارائۀ قرارداد فی‌مابین و رضایت‌نامۀ کتبی مالک یا مالکان حقوقی اثر برای نمایش آنلاین میسر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه بیستم مردادماه تا پایان روز شنبه بیستم شهریورماه سال‌جاری و از طریق پرتال جشنواره به آدرس زیر، نسبت به ثبت‌نام آثار خود اقدام نمایند:

http://festival.iycs.ir

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار