معاون وزیر:

خبرنگاران به عنوان پرچمداران جبهه آگاهی و اطلاع‌رسانی هستند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی به‌مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و جانباختگان عرصه اطلاع‌رسانی، این روز را به اهالی خبر و رسانه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران به عنوان پرچمداران جبهه آگاهی و اطلاع‌رسانی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار با انتشار پیامی این روز را به جامعه‌ خبری و رسانه‌ای کشور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله ارحمن الرحیم

هفدهم مردادماه روز پاسداشت تلاش‌های پیشگامان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در جامعه است. همان‌ها که با اندیشه و قلم خود بار سنگین ثبت حقایق و واقعیات را بر دوش می‌کشند.

خبرنگاران به عنوان پرچمداران جبهه آگاهی و اطلاع‌رسانی، چشمان بینا و زبان گویای جامعه‌ا‌ند تا با خرد‌ورزی و تلاش فداکارانه خود، تاریک‌خانه‌های عرصه های مختلف سیاست و اقتصاد و ...روشن کرده و با تعمق و نکته‌سنجی خود به کشف و انتشار حقایق پرداخته و از سویی نیز در برابر تحریف و کژنمایی‌ها بایستند.

دنیای امروز که عصر ارتباطات و رقابت‌های رسانه‌ای است، اطلاع‌رسانی شفاف و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، به‌عنوان حق اساسی شهروندان در حیات و رشد جامعه به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی نقش مهمی دارد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانباختگان عرصه خبر و رسانه، روز خبرنگار را به همه تلاشگران جبهه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، به ویژه خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش که اخبار مدرسه‌سازی را پوشش می‌دهند تبریک می گویم و از همراهی و نقش اثرگذار آنها در ارتقا و توسعه عدالت آموزشی صمیمانه قدردانی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار