در سفر رخشانی مهر به شهرستان دنا صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی هنرستان شبانه‌روزی دخترانه سی سخت

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به شهرستان دنا از توابع کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های درحال ساخت شهرستان زلزله‌زده بازدید و کلنگ ساخت «هنرستان شبانه روزی نرگس» شهر سی سخت را بر زمین زد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی هنرستان شبانه‌روزی دخترانه سی سخت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر، در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت مناطق زلزله‌زده شهرستان دنا، اظهار کرد: با توجه به تسریع فعالیت ها در عملیات اجرایی پروژه‌های بازسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی، امیدواریم بتوانیم پروژه‌های مقاوم سازی مدارس را تا پیش از آغاز سال تحصیلی 1401-1400 به اتمام برسانیم.

رخشانی مهر افزود: بر اثر زلزله 29 بهمن 1399 شهرستان دنا، 4 فضای آموزشی نیازمند مقاوم‌سازی، 26 فضای آموزشی نیازمند تعمیرات جزئی و اساسی و 8 فضای آموزشی و خوابگاهی هم نیازمند تخریب و بازسازی تشخیص داده شد، که عملیات بازسازی، مقاوم‌سازی و تعمیرات آنها از نیمه دوم اسفند سال گذشته آغاز شده است.

شایان ذکر است؛ در این سفر تفاهم نامه مشارکت در بازسازی «هنرستان شبانه‌روزی نرگس» با جامعه نیکوکاری «ابرار» منعقد شد و کلنگ زنی ساخت این هنرستان شبانه‌روزی با اعتباری بالغ بر ۲۱میلیارد تومان، انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار