برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در آینده نزدیک

تهران (پانا) - اداره بهداشت و درمان معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون دانشجویان در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در آینده نزدیک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، اختصاص سهمیه واکسن در کشور صرفاً در اختیار وزرات بهداشت است و برنامه‌ریزی توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود و به هیچ‌وجه واکسن بصورت مستقل در اختیار هیچ نهادی قرار ندارد. لذا تعیین اولویت‌ها، گروه‌های سنی و تخصیص واکسن فقط توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود.

در حال حاضر و پس از پیگیری‌های متعدد، واکسیناسیون استادان و کارمندان در اولویت قرار گرفته است و دانشگاه به‌عنوان مجری، واکسیناسیون را برعهده دارد. همچنین اقدامات متعددی در دانشگاه‌ها برای شروع واکسیناسیون دانشجویان انجام شده و لیست کلیه دانشجویان جهت اولویت‌بندی به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است؛ امید داریم که در آینده نزدیک این امر محقق شود. با مشخص شدن زمان و نوبت واکسیناسیون دانشجویان، مراتب سریعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در پاسخ به سوال برخی دانشجویان در خصوص واکسیناسیون دانشجویان در یک دانشگاه خاص، باید یادآور شد احتمالا به دلیل وجود دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و حوزه‌های مربوطه در آن دانشگاه برای دانشجویان خوابگاهی اقدام شده و در هیچ دانشگاه دیگری تاکنون واکسیناسیون انجام نشده است. همه همکاران دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را برای تهیه واکسن دانشجویان انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار