رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی خبر داد:

آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی از فردا ۱۴ مردادماه

هرمزگان(پانا)- رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی از ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی در ۸ رشته از فردا ۱۴ مردادماه و تردد هوایی، دریایی و خوابگاه رایگان برای دانشجویان پیام نور این جزیره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی از فردا ۱۴ مردادماه

محمود عامری سیاهویی با اعلام این خبر افزود: کسانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه پیام نور هستند از امروز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org همراه با انتخاب رشته سراسری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عامری سیاهویی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک می باشد؛ خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی دارای ۸ رشته کارشناسی و ۲ رشته کارشناسی ارشد در حال فعالیت است.

وی از جمله مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی را تردد هوایی رایگان، دریایی، خوابگاه مجهز و غذای گرم برای دانشجویان برشمرد.

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در پایان اظهار کرد: در این ایام کرونا برگزاری کلیه کلاسها و آزمون‌های پایان ترم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی و آنلاین است و این یک مزیت بسیار بزرگ برای دانشجویان و کسانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه پیام نور هستند و از لحاظ شهریه دانشجویی هم بسیار پایین و طرح های در خصوص شهریه و... برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته شده است که دغدغه و نگرانی جز تحصیل نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار