در راستای تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت پذیرفت؛

اولین کارگروه استانی انتقال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از بهزیستی به آموزش و پرورش

تهران (پانا) - اولین کارگروه استانی انتقال سازمان ملی تعلیم وتربیت کودک از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش با حضور اعضای این کارگروه، در سالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین کارگروه استانی انتقال سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از بهزیستی به آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اکبر قنبری رئیس اداره مشارکت‌های مردمی ضمن اشاره به اهمیت موضوع به تبیین بخشنامه وزارت متبوع پرداخت و گفت: مقرر شد تا استقرار کامل سازمان ملی تعلیم وتربیت کودک و ابلاغ دستورالعمل‌های جدید ، کارگروه انتقال استانی ، وظایف و امور اجرایی مربوط به مهدهای کودک را عهده دار شوند.

او افزود: تمامی مجوزها از قبیل موافقت اصولی، پروانه فعالیت، پروانه مسئول فنی، مرخصی مهلت بازگشایی و راه‌اندازی مجدد که پیش از این در سازمان بهزیستی صادر شده تا پایان سال تحصیلی 1401-1400 دارای اعتبار بوده و در صورت اتمام مدت اعتبار تا تاریخ مذکور نیازی به تمدید مجدد ندارند.

او بیان کرد: همچنین مهدهای کودکی که دارای پروانه فعالیت یا مجوز مهلت بازگشایی (مرخصی و توقف موقت) هستند و قصد راه اندازی مجدد و یا جابجایی مکان فعالیت را دارند، تا استقرار کامل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، فرایند تعیین مکان معرفی شده بر اساس ضوابط و مقررات سازمان بهزیستی اقدام می‌شود لذا متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به کارشناسی غیردولتی مناطق ارائه نمایند. نظارت بر امور فوق با کارگروه انتقال است.

قنبری تصریح کرد: شهریه مهدهای کودک در سال مالی 1400 با مبنا قراردادن شهریه سال گذشته در هر استان و بر اساس درجه بندی سال 99 مهدهای کودک و به صورت درصدی تعیین و توسط کارگروه کشوری ابلاغ می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار