دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز با مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس

کرج (پانا)- عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز با دلاوریان مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ، در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز با مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس

وی ضمن تقدیر و تشکر، گزارشی از وضعیت موجود مدارس استثنایی استان، تعداد دانش آموزان و مشکلات دانش آموزان استثنایی ارائه داد.

کشاورز افزود: در این دیدار در خصوص پروژه های نیمه تمام مدارس استثنایی، تجهیز اتاق آگنوستیک ویژه تست تخصصی هوش و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مدارس و مراکز استثنایی و نیز ساخت و تکمیل سرایداری مدرسه پویا بررسی های لازم انجام شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز عنوان کرد: کمبود فضاهای آموزشی و ورزشی، مشارکت خیرین در ساخت مدارس ویژه این دانش آموزان، بالا بودن هزینه های تحصیلی و درمانی را از مسائل مهم در این حوزه بر شمرد.

در ادامه دلاوریان ضمن اظهار خرسندی از این دیدار خدمت به دانش آموزان استثنایی را یک عبادت دانست و برخورداری از فضاهای آموزشی و ورزشی مناسب را حق بدیهی همه دانش آموزان بر شمردند و ترغیب و حمایت خیرین مدرسه ساز در توجه ویژه به مدارس استثنایی را از اولویت های کاری اداره کل نوسازی دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار