نجات 87 نفر از شهروندان در عملیات‌های فنی رهاسازی

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات گفت در روزهای گذشته 11 مصدوم توسط ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و همچنین 87 مصدوم طی 72 عملیات فنی رهاسازی، نجات داده شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نجات 87 نفر از شهروندان در عملیات‌های فنی رهاسازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص اهم ماموریت های این سازمان در روزهای گذشته گفت: از روز سوم لغایت یازدهم مرداد 776 مورد عملیات امداد و نجات در سطح کشور انجام و خدمات امدادی به 2920 نفر از شهروندان در این مدت ارائه شد.

وی افزود: در این ماموریت ها، 426 مصدوم توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و همچنین 87 مصدوم طی 72 عملیات فنی رهاسازی، نجات یافتند. لازم به ذکر است که 110 نفر از این آسیب دیدگان و در راه ماندگان نیز اسکان اضطراری داده شدند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: 55 درصد ماموریت های انجام شده در این برهه زمانی مربوط به حوادث جاده ای، 14 درصد خدمات ضروری، 10 درصد ماموریت های شهری، 9 درصد در ارتباط با حوادث کوهستان، 5 درصد در ارتباط با وقوع سیل، 3 درصد در خصوص حوادث دریایی و 4 درصد دیگر نیز در سایر حوزه ها بوده است.

ولی‌پور گفت: در این ماموریت‌ها ناوگان هوایی هلال احمر نیز فعال بود و در قالب 148 سورتی، 90 ساعت در آسمان کشور به پرواز درآمده و عملیات انجام دادند. در این پروازها 296 نیروی عملیاتی به محل حوادث منتقل، 2 هزار و 750 کیلوگرم اقلام امدادی را ارسال و 11 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار