معاونت پرورشی و فرهنگی در همه شهرستانهای بوشهر پایگاه انتخاب رشته کنکور ایجاد می‌کند

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت معاونت پرورشی و فرهنگی در همه شهرستانها و مناطق، پایگاه انتخاب رشته‌های کنکور ایجاد می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
معاونت پرورشی و فرهنگی در همه شهرستانهای بوشهر پایگاه انتخاب رشته کنکور ایجاد می‌کند

علی موحدی در جلسه هماهنگی پایگاه های انتخاب رشته های کنکور و هدایت تحصیلی استان بوشهر اظهار کرد: مهمترین و حساس ترین فصل از دوره تحصیلی دانش آموزان به زمان هدایت تحصیلی و انتخاب رشته تحصیلی برای متوسطه دوم و زمان انتخاب رشته های کنکور برای آینده شغلی آنان برمی گردد و این دو مقطع از حساس ترین و مهمترین فرازهای دوران تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تمهیدات لازم برای ایجاد 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور در 18 شهرستان/منطقه فراهم کرده ایم که مشاوران پر تلاش و دلسوز کار انتخاب رشته را با همفکری و همراهی و مشورت دانش آموزان و اولیاء آنان انجام خواهند داد.

در ادامه حسین درتاج معاون آموزش متوسطه اداره کل ضمن ارائه نقطه نظرات خود، گفت: آمادگی داریم تا در راستای فعالیتهایی که برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان بر می داریم در یک کار مشترک با معاونت پرورشی و فرهنگی، کارگاههای توانمند سازی مشاوران را هم برگزار کنیم.

در این جلسه حاضران در جلسه از حوزه های حسابداری و بودجه، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی و مسوول اداره مشاوره استان و همچنین رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل و مسوول مرکز مشاوره شهرستان بوشهر به نمایندگی از مسوولین مراکز مشاوره و پایگاه‌های انتخاب رشته به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار