واکسیناسیون کووید ١٩ فرهنگیان در شهرستان قدس

شهر قدس (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت همه فرهنگیان از این فرصت مناسب ایجاد شده جهت واکسیناسیون استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون کووید ١٩ فرهنگیان  در شهرستان قدس

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در آیین افتتاح طرح واکسیناسیون کووید ١٩ فرهنگیان در شهرستان قدس گفت: حدود ۴ هزار فرهنگی شهرستان قدس در مدت زمان تقریبی ده روز علیه بیماری منحوس کرونا، با واکسن‌های انتخابی برکت و سینوفارم واکسینه خواهند شد.

او بیان کرد: با انجام واکسیناسیون می‌توان به ارتقاء سطح سلامتی معلمان و دانش‌آموزان کمک کرد و شرایط تحصیل حضوری دانش‌آموزان را فراهم کرد.

او افزود: از همه معلمان و فرهنگیان شهرستان قدس دعوت می‌نمایم از این فرصت مناسب جهت واکسیناسیون استفاده نمایند و با مشارکت در این امر مهم در ارتقاء سلامت خود گام برداشته و هم به وضعیت تعلیم و تربیت و بهره‌مندی دانش‌آموزان از فضای کلاس و مدرسه کمک کنند.

محمدی ضمن تقدیر از همه فرهنگیان و معلمان مجری طرح واکسیناسیون و همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در تأمین واکسن مورد نیاز پایگاه واکسیناسیون عنوان کرد:تمامی عوامل اجرایی پایگاه واکسیناسیون، از جمله واکسیناتورها وثبت کنندگان اطلاعات در سامانه سینا از فرهنگیان متخصص این شهرستان با رشته‌های تحصیلی مرتبط هستند و فقط پزشکی و ناظر شبکه بهداشت و درمان از نیروهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس هستند که برای همه آنان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار