بازدید از محل واکسیناسیون فرهنگیان توسط مسئولان شهرستان رباط کریم

رباط کریم (پانا)- فرماندار رباط کریم، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز بهداشت شهرستان از مرکز واکسیناسیون فرهنگیان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از محل واکسیناسیون فرهنگیان  توسط مسئولان شهرستان رباط کریم

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش رباط کریم، رحمت‌اله شریفی مدیر آموزش و پرورش رباط کریم در خصوص واکسیناسیون معلمان در شهرستان رباط کریم بیان کرد: لیست تمام کارکنان آموزش وپرورش دولتی توسط امور اداری وزارت تهیه شد و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت، همچنین از طرفی لیست مدارس غیر‌دولتی هم براساس سامانه مشارکت‌ها تهیه و ارسال شد؛ پس از برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان رباط کریم در سالن آیت اله رفسنجانی این اداره بصورت پایگاه جهت این امر مهم در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اینکه گروه‌های سنی تا متولدین 52 در برخی استان‌ها و در برخی دیگر تا 45 است، همکاران می‌توانند از این طریق هم اقدام به واکسیناسیون کنند. همچنین افراد جامانده مانند سرباز معلمان، حق‌التدریس و نیروهای جدید پس از تایید و ارسال لیست متعاقبا" در نوبت قرار می‌گیرند.

شریفی اظهار کرد: در شهرستان رباط کریم مرکز بهداشت دو نوع واکسن برکت و سینوفارم را در اختیار دارد که همکاران می‌توانند هرکدام را که مد نظر بود جهت ایمن‌سازی خود انتخاب و تلقیح اقدام کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار