معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افزایش ابتلا به کرونا خبر داد

بیمارستان صحرایی در شهرکرد راه‌اندازی شد

شهرکرد (پانا)- چهارمحال و بختیاری کاملاً در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت. عادی‌انگاری‌ها در رعایت پروتکل‌‌‌های بهداشتی منجر به افزایش شهرستان‌های قرمز استان شده‌است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان صحرایی در شهرکرد راه‌اندازی شد

فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، از اوضاع وخیم کرونایی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و از مردم خواهش کرد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی سرسختی بیشتری به خرج دهند.

او افزود: ظرفیت تخت های بیمارستان در شهرستانهای بروجن و شهرکرد تکمیل شده است، با توجه به افزایش بیماران کرونایی در بخش های بستری، بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: زنان باردار از خانه خارج نشوند. درمان با سختی امکان پذیر است، از مراودات به شدت خودداری شود. بیماران شهرستان لردگان برای دریافت خدمات و بستری به شهرستان بروجن مراجعه نکنند.

رحمانی افزود: به علت تکمیل ظرفیت بیمارستان های مرکز استان، بیماران در شهرستان های کوهرنگ و فارسان، به بیمارستان سیدالشهدا فارسان مراجعه و از مراجعه به مرکز استان خودداری کنند، احتمال مواجه شدن با درهای بسته برای آنها وجود دارد. اگر شرایط با این روند پیش برود، احتمال سخت تر شدن شرایط برای هم استانیان هم در روزهای آتی وجود دارد.

کسانی که طی روزهای گذشته در مراسم های عروسی و عزا شرکت داشته اند، احتمال ابتلا آنها به بیماری وجود دارد، بر این اساس شرایط خود مراقبتی را رعایت کرده و مراودات خود با دیگران را به حداقل برسانند.

خبرنگار دانش‌آموز : هانیه پورشیروانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار