نظمی: تراکتور شرافت را معنا کرد

تهران (پانا) - مدیرعامل تراکتور تبریز پیروزی قاطع این تیم مقابل سایپا را نشانه شرافت بازیکنان تراکتور دانست.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نظمی: تراکتور شرافت را معنا کرد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جمشید نظمی درباره پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: یک فصل پُر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر با قرار گرفتن در رتبه چهارم، شانس کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتور زنده ماند.

وی افزود: جا دارد از همه بازیکنان، اعضای کادر فنی، پزشکی، تدارکات، رسانه، مدیران تیم و پرسنل باشگاه تشکر کنم که در طول این فصل زحمات زیادی کشیدند. از هواداران هم سپاسگزارم که با وجودِ دوری از ورزشگاه، در فضای مجازی به اعضای تیم دلگرمی می‌دادند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور ادامه داد: می‌دانیم که جایگاه واقعی تراکتور و هواداران این تیم خیلی بالاتر از اینهاست. به هر حال امسال یک سری اتفاقات دست به دست هم داد تا تراکتور تنها برای کسب سهمیه بجنگد و امیدوارم در فصل آینده روزهای بهتری را برای پرشورها رقم بزنیم.

نظمی با اشاره به حواشی رخ داده پیرامون هفته پایانی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در هفته‌های پایانی که تکلیف تیم‌های بالا و پایین جدول مشخص می‌شود، همواره برخی از افراد مسائل مختلفی را بیان می‌کنند. مردم آذربایجان همواره در طول تاریخ به غیرت، سلحشوری و شرافت معروف بودند و نماینده آنها در فوتبال نیز همواره پیرو راه آنهاست.

وی یادآور شد: تلاش ما این بود که در روزهای گذشته از هرگونه حاشیه دوری کنیم و تمرکزمان فقط بر روی هفته پایانی لیگ برتر باشد. خدا را شاکریم که در هفته پایانی، شرافت را به معنای واقعی کلمه معنا کردیم و پاسخ اتهامات بی‌پایه و اساس را در زمین مسابقه دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار